CEC Bank amână pentru o lună plata ratelor, la toate creditele3 min read

96

Pe fondul crizei epidemiologice cu COVID-19, CEC Bank, instituția financiară cu cea mai lungă tradiție și cea mai extinsă rețea din România, anunță că este pregătită să susțină amânarea pentru 30 de zile a plății ratelor, la creditele acordate persoanelor fizice.

Măsura se aplică automat tuturor clienților care nu dispun în conturile deschise la Bancă, la data scadenței, de sumele aferente plății ratelor la credite și limite de credit prin carduri, fără a fi necesare demersuri suplimentare și este valabilă pentru toate creditele: pentru locuințe, pentru consum sau pentru limite de credit prin carduri. În același timp, Banca sfătuiește clienții care au acces la soluții de plăți la distanță (internet banking sau/și mobile banking) să își ramburseze ratele chiar și în această perioadă, având în vedere că, la următoarea scadență, vor avea o presiune mai mare asupra bugetului, având de rambursat și rata amânată și rata scadență din luna respectivă.

În această perioadă, trebuie să dăm dovadă de responsabilitate și solidaritate și fiecare dintre noi poate contribui cu soluții, în mod voluntar. Având în vedere contextul actual, am decis să acționăm proactiv, pentru a veni în ajutorul clienților CEC Bank care trec printr-o situație dificilă, în această perioadă. Astfel, CEC Bank a amânat pentru 30 de zile plata ratelor datorate de clienții persoane fizice, sperând ca astfel să contribuim, prin măsuri de distanțare socială, la reducerea răspândirii virusului. În funcție de cum evoluează situația, vom ajusta măsurile, astfel încât să venim în ajutorul clienților noștri” – a declarat Bogdan Neacșu, președinte – director general al CEC Bank.

Astfel, clienții persoane fizice vor putea să-și plătească ratele oricând, în termen de maximum 30 de zile de la scadență. Pentru perioada de amânare de 30 de zile, nu se vor aplica penalități, iar clienții nu vor fi raportați la Biroul de Credit. Durata contractului va rămâne neschimbată, deci, nu va fi necesară semnarea unor acte adiționale.

CEC Bank recomandă tuturor clienților ca, în această perioadă, să utilizeze canalele alternative, precum Mobile Banking și Internet Banking. Aceste platforme oferă acces la operațiunile bancare curente, precum transferuri către terți, plata facturilor, constituirea de depozite și plata ratelor la credite. Recent, banca a anunțat posibilitatea deschiderii conturilor la distanță, 100% online, inclusiv pentru clienții noi, prin intermediul serviciului CEC IN.

În ceea ce privește clienții persoane juridice, CEC Bank este pregătită să vină în sprijinul celor care se confruntă cu dificultăți economice, cum ar fi suspendarea activității sau reducerea acesteia, în contextul actual. Comunicarea este esențială în această perioadă și – de aceea – Banca recomandă clienților persoane juridice să contacteze Client Manager-ul lor, dacă se confruntă cu probleme. Banca va căuta soluții personalizate pentru business-urile afectate și va trata cu celeritate fiecare caz și situație, în parte.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here