Sesizări, reclamații energie electrică?… Apelează 021 9615 !1 min read

187

Centrul Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor în Domeniul Energiei Electrice destinat consumatorilor din România – Suntem cetățeni europeni și avem drepturi! Energia electrică într-un stat european este o normalitate, iar fiecare dintre noi avem dreptul de a ne alege furnizorul cu care dorim să colaborăm.

Drepturile consumatorilor de eneregie electrică trebuie respectate, atât la schimbarea furnizorului, cât și pe toată perioada semnării și desfășurării contractului.

Proiectul C.N.C.C.C. în Domeniul Energiei Electrice este inițiat de InfoCons – Asociație Națională pentru Protecția Consumatorilor, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori.

În cadrul acestuia, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic – 021 9615 (număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom), la care pot suna pentru consiliere și consultanță în domeniul energiei electrice, precum și informații cu privire la depunerea unei sesizări.

Aceștia pot depune sesizarea în format scris prin e-mail la adresa: sesizarienergieelectrica@protectia-consumatorilor.ro, prin poștă la O.P. 53, C.P. 83, sector 4, București sau completând direct Formularul online de solicitare consultanță.

Informarea și consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum și demersurile necesare în vederea Soluționării Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori și furnizorii de energie electrică.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here